tisdag 14 maj 2013

Någon som vill ha Max?

Jag inte bara städade kåken i helgen, jag tog tag i badrumsskåpet, halleluja. 
Kastade, rensade och gjorde mig till. Då hittade jag en del dubletter som någon saftskalle (undertecknad) köpt och sedan insett att det där var ju inte så smart. 
Istället för att Max Factor Face Finity all day Flawless (puh, vilket namn - som den värsta baronen) står här och samlar damm kan någon annan få den.
Det rör sig alltså om en foundation och kulören heter Beige 55 (ja, jag är lite beige av mig).
Oöppnad så klart. 
Någon som är intresserad? Kasta iväg ett mejl så skickar jag den till dig.
Du behöver inte ens knåpa ihop ett rim!




2 kommentarer:

Fliselin sa...

Om jag nu skulle ha tur att vara först så får Max gärna komma och bo hos mig!

Librarybeth sa...

Fliselin: Max is yours!!!! :D