fredag 3 maj 2013

Fredagens

Att komma hem så där tidigt igår var finemang. Man hann med både intervallpass, fixa lite hemma och hänga med kidsen.
Mer sånt.
Fast inte idag, jag ska jobba kväll och nu väntar två dagars vila... från löpningen alltså.
Jag tror mig ha en ny lång runda på gång (tack vare efterforskningar gjorda av väninnan), jag vill ha cykelväg för jag gillar inte något vidare att springa på landsväg om det är trafik.
Sedan gav rundan i skogen i onsdags mersmak, var nog bra att jag körde lite annat underlag för en gångs skull.
Men sitter jag här och jiddrar om löpning nu igen?! Jag måste ju väcka kidsen!

dagens: randigt från Sisters, byxor Lindex, jacka HM, skor Calvin Klein.

3 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt att du hann med löpning igår. Ha en trevlig dag idag.

hallinbloggar sa...

Skönt att sluta tidigare och få lite "extra-tid"!
Ska du möjligen springa Göteborgsvarvet i år?

Librarybeth sa...

Husfrun: ja, det var så fint i skogen!!!

hallin: japp!! Visst kommer jag till Götet!!!