lördag 11 maj 2013

Inte enligt min planer

Det var värst vad dåligt det bloggas här!
Då kan jag låta meddela att det löptränas om möjligt ännu sämre.
Fasen.
Jag gjorde mig illa i ryggen igår. Jag skulle lyfta en kartong med sommarkläder till kidsen och lyfte dumt. Sånt gör man inte två gånger, I tell you.
Min plan att springa långt idag kändes inte lika aktuell när jag vaknade. Jag hade ont, ont, ont igår och det har inte gått över idag.
Nu sätter jag mitt hopp till morgondagen.
Vet ni hur Libby blir när hon måste ändra sina löpplaner? Sitt träningstänk?
Hon blir inte kul.
Jag kan lova att stressvibbarna blir så starka att Mannen höll upp sina armar som skydd i köket.
- Jädrar, jag känner ändå hit hur frustrerad du är sa Mannen och klev flera meter ifrån Libby.


4 kommentarer:

frk F sa...

Smärta suger!! Jag lider med dig...

Fliselin sa...

Åh! Lider med dig! Bort ryggonda! Inget får rubba träningsplanerna! Är själv precis tillbaka efter 12 veckas konvalescens.

Anonym sa...

Dumheter med att ha ont!
Hoppas det går över fort. Krya!

Librarybeth sa...

frk F: ja, shit vad ont jag fick av det där fellyftet, men det är ingenting mot vad du går igenom frk F!!!

Fliselin: ryggont bortvilat - gött!! Hade blixtrande ont i två dagar - sedan klart!! Heja dig!!!

miasvardag: kryade!! Tack!!!