onsdag 10 april 2013

Kudden

Den där kudden.
Som jag varit kär i länge. Ni har sett den förut, i andra soffor och fåtöljer och i lördags hamnade den i min påse,  jag tyckte det var dags att den flyttade in hos oss.
Korgstolen som jag länge haft blandade känslor till kändes plötsligt något roligare - det blir ju lätt så med elefanter. Så pass att Mannen fick koncentrationssvårigheter vid tv-nyheterna... nåja, Mannen och Mannens humor.
Hm.




Om man som elefantkudde placeras i den slitna tv-soffan lever man plötsligt lite farligare, det här är danger zone. I soffan kan ingen höra en kudde skrika.
Här poserar elefantkudden med mer härdade kamrater, det är blandad kompott från Himla, HM och Åhléns. Mest troliga hemmavistet lär blir korgstolen.

11 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Ooh den är fin! Jag röstar också på korgstolen, det skulle nog Estrid också gjort.

Lisa sa...

Ser exklusiv ut ;-)

Anonym sa...

Som tröst om nu elefanterna skulle hamna i kläm i soffan, är de väldigt härdade. Jag tycker att de tål närkontakt hyfsat bra
Karin

Anonym sa...

Jättesnygg kudde, som enligt min mening bäst kommer till sin rätt i korgstolen! Jag säger som min gamla mamma sa förr: "Nu gör du som du vill, men du vet vad jag tycker!"
Annika

Fliselin sa...

Gillar den där kudden, klassiker! Tycker att den gör sig bra i stolen!

Camillas dagar sa...

Modigt av den att dela soffa med de andra kuddarna! Fin var den, jag röstar också på korgstolen med tanke på längre fräschör och hållbarhet.

Librarybeth sa...

liten: jaa, jag är kär i kudden ;D Korgstolen it shall be!

Lisa: :D nånting ditåt!

Karin: låter bra, lite kvalitet borde räknar man ju med!

Annika: :D bra, den hör hemma i korgstolen.

Fliselin: japp!!

Camilla: obs! endast en liten utflykt till soffan ;D där krälar yngre familjemedlemmar runt för jämnan. Tryggast och snyggast; korgstolen!

Sara sa...

Elefanter äger :)

Librarybeth sa...

hedgehog-sara: they sure do!

Vesnas vardag sa...

Superfin. Är sugen på en jag med.

Librarybeth sa...

Vesna: den är bra snygger!!!