söndag 7 april 2013

Före hotellfrullen

Jag sprang en runda innan det var dags för hotellfrukost, tonåringen tog igen sig i hotellbädden istället.
Det fick bli ut på Djurgården och det började i strålande sol. Lite lagom söndagsfin fart och vårkänningar trots att vinden bet lite i kinden.
Sedan började jag få snöflingor i ansiktet och då var det dags att återvända till hotellet tyckte jag.

I bakgrunden tornet som jag kämpade mig runt
i motvind och 4 plusgrader i juni förra året.
Lite bättre väder i år tack.

4 kommentarer:

Lisa sa...

Men har du inte ledigt?

Åsa sa...

vad härligt när vi har lite olika intressen en söndagsmorgon ;-)
kram Åsa

Spader Madame sa...

Det känns som om Stockholm ändå levererade! Fina bilder.

Librarybeth sa...

Lisa: ledigt? Aldrig från löpningen my friend!

Åsa: ja, jag vill mena det ;D

Spader Madame: Tycker jag absolut! Vi kusiner fr landet är nöjda!