måndag 29 augusti 2011

Arbetsmöte hos kollega

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bara suckar inför den läckra bilden! Nedersta våningen innehåller någon sorts grovt sconesaktigt bröd med russin, I guess?
Godisgrisen

Anonym sa...

Ni missade att bjuda in mig... bara därför missade ni alla bra idéer och tankar om arbetet jag kunde tillfört. Trist va? / Eva :)

frk F sa...

Jag kommer!

Librarybeth sa...

Godisgrisen: du har rätt. finfina scones var det med russin. Allt var synnerligen gott.

Eva: Ja, trist! ;)

frk F: :D alla tiders!

Spader Madame sa...

Oj! Jag blev hungrig!

...med näsan i en bok... sa...

Inte illa:)

Vesnas vardag sa...

Åh kära nån, hade ju passat ypperliggt en kväll som denna då choklad suget satte igårng. Tar gärna översta fatet om det går bra. :)

Camillas dagar sa...

Hembakta macroner på översta lagret? Coolt! Snyggt!

Librarybeth sa...

Spader Madame: och jag blev mätt för jag smakade allt...

mednäsanienbok: :D afternoontea kickar igång vilket arb.möte som helst tror jag...

Vesna: jag tog en grön... mint!!

Camilla: köpe men rackarns va goda!

Mrs J sa...

Det där tornet såg ju måttligt arbetsamt ut ;-)