onsdag 17 augusti 2011

Nya OPI-kompisar


lacken på bilden är A oui bit of red & Malaysian Mist, tror inte det är något nytt... men snyggt!

För en nagellacksnörd var det trevligt i gallerian idag. OPI var ingen dyr investering - I tell you! Men jag stannade vid två kulörer, någon jädra måtta får det lov att vara.
Nu ska vi strax ut på middag med ett biblioteksföretag, jag säger inte vilket för det här är ett nagellacksinlägg, inte biblioteksinlägg ;)
Hörni,  jag är usel på att kommentera hos er (f'låt) men jag kommer självfallet att hinna ifatt det snart!!!!!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nagellack är kul och ibland måste man ju göra utrensning också - och därav fylla på förrådet.
Vilket gott, iskallt rosé det verkar stå i bakgrunden där.

Mrs J sa...

Ett riktigt bra bas-rött lack är oumbärligt! Undrar också över bakgrunden ;-)

Librarybeth sa...

Camilla: och jag kan bara instämma på alla punkter; man måste rensa, man måste köpa nytt och ja, det var ett väligt gott, kallt rosé ;)

Mrs J: tror jag kommer bli kompis med det röda. Det rosa rosé blev jag kompis med direkt! :)