måndag 15 augusti 2011

Formtapp

Kände tidigare idag att det var dags för ett löpbandspass i hotellets träningshall. Döm av min förskräckelse när jag tyckte att sträckan jag tillryggalade var apkort med tanke på mängden tid som förflöt när jag sprang så ivrigt jag nu kunde.
Det va fasen vilket formtapp... jag kan lika gärna kasta in handduken vad gäller alla lopp... det här är ju förfärligt... och varmt som attan trots AC:n... ...men så slog det mig ju!
Här räknar man ju i miles, också löpbanden så klart och det går ju en mile på 1.6 km... good good - då är det som det ska då och så har man testat det också. Miles på löpband i Karibien.

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Åh, men du är ju bara så duktig. Jag tänkte fråga i en kommentar om du varit ute och sprungit något, men ville inte störa med såna hurtiga grejor då du är på semester... ;)