torsdag 24 juni 2010

Nästan TGIF

Ganska så nyss hemkommen efter att ha hämtat stortjejen på ett dansläger! Härligt att se ungdomarnas dansglädje när de visade lite smakprov på vad de har övat in och testat denna vecka. Som mamma blir jag stolt och glad att se dottern ta ut stegen och riktigt lysa av fröjd när hon dansar. Danseleverna hade också satt ihop ett eget stycke koreografi runt temat "Livet". Jag fick lov att skärpa mig så att jag inte skulle börja småsnyfta, jag är hopplöst fånig men jag kan vara en smula lättrörd - i synnerhet när kidsen gör något med stort engagemang. Nu väntar en kopp kaffe.
Tvätthögar, packning, smulor - allt för vänta. Jag har annat för mig.

3 kommentarer:

Linda sa...

Svar: Så gullig du är, tack!!

Härligt att kolla på dansuppvisning, det är ju så roligt med dans! Jättemysig blogg förresten, här ska jag kika in igen :)

IngelaMollly sa...

Fin som alltid. Glad midsommar!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Härligt med dans!
tack för din röst i ellostävlingen.