fredag 11 juni 2010

Val - redan?

Kära nån, jag skulle bara slänga in en dagens och så fick jag syn på något fräsigt om malldesign i verktyget blogger. Och då plötsligt uppenbarade det sig tusen och en olika val och möjligheter för att ändra utseendet på bloggen.
Alla valen gjorde mig så ambivalent att jag fick lov att klicka mig bort därifrån - blixtsnabbt.
Jag är tydligen en mer vanemänniska är jag anar; jag måste först
t ä n k a  på om jag överhuvudtaget vill ändra på bloggens utseende. Äsch, det kunde ju vara kul som omväxling men inte ikväll, jag är så trööött.
Men jag kan flina åt mig själv att något så fjuttigt som att byta utseende på bloggen kan rubba mina cirklar.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nej, jag orkar inte heller ändra... jag ångrar mig bara sedan.

Mrs J sa...

Äsch, jag orkar inte ändra. Sedan fattar jag nog inte ens hur man gör, haha!

Fast jag skulle nog egentligen vilja tvinga folk att skriva sjukt underliga ordverifieringar.