tisdag 1 juni 2010

Ett spirituellt och fräscht inlägg

Och här kommer mitt tröttaste inlägg alla kategorier.
Jobba jobbet, gå på utvecklingssamtal med en av döttrarna, springa springa springa, föräldrarmöte, natta natta natta mina barn (de mindre, de större klarar skivan själva så klart). Tja, efter det är man inte så spirituell precis. Man är utschasad, det är precis vad man är. Man vill ha the. Man vill bläddra i en veckotidning och sedan vill man ta gullefilten och natta sig själv.
Guu, va bra råd jag kommer med ibland.

asså vad ska man tagga ett sånt här inlägg med? junitrötthet?!

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Ungefär som mitt inlägg, jag vill vara leeedig! Nu!

Karin sa...

Ja, precis så känner jag också ibland.

Anonym sa...

Lämplig tagg:
hektisk vardag
alt
mamma fixar allt

/Karin

Mrs J sa...

Aha, en sådan där kväll när man klarar två uppslag i tidningen innan ögonen ger upp?