fredag 14 maj 2010

Lunchrast

och här kommer en fredagslista
  • dagens glada nyhet; måndagsseg - haha, vilken tur att det är fredag!
  • dagens planeringsfråga; kommer jag att hinna ut på löprunda innan kvällens obligatoriska tacosittning?
  • dagens mysminne; gårdagens DANS-uppvisning var underbar - som alltid. Härliga performance-ungar i olika storlekar gjorde stor show. Man blir ju tårögd av glädje och dessutom danssugen.
  • dagens lunchärende; nu måste jag återlämna alla dansskor som jag köpte men som inte passade på mina dansösers fötter, hepp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

angående löprundan: Gör som jag. Stoppa huvudet i sanden och hoppas på att det blir i morgon lördag istället....Själv ställde jag in morgonens löprunda till jobbet eftersom det var dåligt väder = SPÖREGN.
Hahaha, det finns inget dåligt väder bara....gäller väl även löpare, eller?
Karin

Anonym sa...

Kan rekomenderas förresten: Transportlöpning till och från jobbet. Då är det liksom gjort
/Karin

Librarybeth sa...

Jag kom iväg på löpning! Otroligt, brukar inte orka efter jobbet! Annars verkar löpning till jobbet vara optimalt (lucky you!) men det finns ingenstans att piffa sig efter löpningen på mitt arbete, tror jag.

Lisa sa...

Finns en dusch i källaren...