måndag 17 maj 2010

En dagens på kvällen igen

Japp, så här såg jag ut i dag - och förresten häromdagen också. För nu är Kersti t-shirten (topp från Free Fashion Stockholm) som ramlade ned i brevlådan i förra veckan en storfavorit! Inte räknade jag med sommartemperaturer idag utan tog en tunn topp under...
Hur som helst, när jag kom hem bytte jag blixtsnabbt om för att kunna röja lite hemmet. När maken åkte till stora mataffären för att se till att butiken inte går omkull (vänligt av oss, inte sant) så passade jag på att dammsuga köket så pass ordentligt att jag trodde axeln skulle hoppa ur led.
Tur min kompis Siemens är en sådan hårding.
Imorgon är det kurs igen. Och tennis.
Okej, vad tror ni att oddsen är att jag löptränar istället för att träna tennis?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland måste man bita ihop - bit ihop och slå några backhandslag! Jag bet verkligen ihop igårkväll... Hade min årliga trädgårdsdag. Eller dag och dag.... 2,5 timmar på kvällen. Men det borde väl räknas som en hel dag, man räknar väl om övertid till dubbelt eller trippelt saldo?! Men jag hade lite överskottsgläde pga en löptur innan ogräsrensningen pågörjades, så jag klarade precis 2,5 timmar i trädgården utan att bli sur. (Undrar om man kan stenlägga hela trädgården och smycka den med andra fina stenar?!)

Pia Wester sa...

Vad snyggt! Jag måste sno bilden.

Librarybeth sa...

Det blev inga backhandslag... jag skolkade...

FFPia: smickrande, you are welcome to steal. Jag bugar för tips om stl S - Kersti t-shirt är super!!!

IngelaMollly sa...

Åh så snygg du är i den!

Librarybeth sa...

Molly: tack, ränder är fiiint!

Mrs J sa...

Snyggt! Har också en Kersti :-)