tisdag 11 maj 2010

Testa något nytt

Jag ska göra något helt nytt. Jag ska gå och lägga mig toktidigt.
Ingen film, ingen träning, ingen svt/play, inget surfande, inget fixande, inget trixande.
Jag är så otroligt trött så det är oklart om jag ens orkar hålla i en bok (egentligen vill jag ju läsa).

Imorgonkväll är det musikkafé i en av döttrarnas klass, det ska bli kul. Och helt plötsligt slår det mig att man ska ta med fikabröd. Lösning på problemet? Jag köper mig fri, jag köper mig fri. Trevligt med fika men du får inte baka, sade maken. Gå och lägg dig.
Nu gör jag det.

- Har alla packat sina väskor? Danskläderna? Engelska glosorna? Klart? Bra!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Vilken klok make du har! Och det finns ju faktiskt de som lever på att vi andra måste köpa fikabröd, så på så sätt håller du ju landet rullande...
Jag måste också lägga mig nu! Är så himla trött.
Hoppas morgondagen blir bra!

IngelaMollly sa...

Duktig flicka ;-)

Mrs J sa...

Oj så ordentligt! Kul med fyra tjejer, rätt samma åldrar på våra barn :-)