söndag 27 december 2009

Min nya

Jag har skaffat en ny.
Och det känns så otroligt bra, min förra och jag kom inte längre överens, inget blev som man hade tänkt sig och slutresultatet var inte till belåtenhet, ett jävla liv var det jämnt också.
Till sist kom vi till en punkt där det inte längre var möjligt att fortsätta tillsammans. Om en bara tappar huvudet hela tiden blir den andre galen och jag var den som blev galen. Så jag skaffade en ny och nu känns allt så bra! Min nya är snygg och precis lagom efterhängsen, tystlåten och det är en m y c k e t bra egenskap. Det är en sådan där miljövänlig typ och det är ju viktigt idag, eller hur?
Det var rean som fick mig att slå till, min nya är en Siemens, svart och blank.
Jaa, en dammsugare alltså.
Och nu ska vi gå upp på övervåningen och fortsätta städfesten.

Inga kommentarer: