fredag 15 november 2013

Om vi skulle ta och avsluta den här gnällveckan då

---
Asså va, jag kan inget lova, för bäst är det om jag får komma ut och springa något i helgen annars är risken överhängande att gnällandet fortsätter.
Mannen ska vandra med kompisar och här sitter jag och kamperar ihop med dammsugaren och tvätten typ.
Grattis Libby, ingen har dammsugat på 14 dagar.
Avrundade jobbveckan med att jobba fram till 17.40 (på en fredag!) och sedan regnade isregn på mig när jag cyklade hem och jag bara
thaaaank youuuu!

Men jag vill tacka livet för jag har just ätit lite mat och sippat rött och det går ingen nöd på mig.
- Ja, det var ju inte som tacos (läs; taaaakos - ska uttalas så med långt a) men visst det var gott (Mannen är på skämtarhumör ordentligt).

Nu väntar visst fotboll, roligt tycker en del men Mellberg är ju inte med så då tycker jag att det kan kvitta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar också Mellberg ... Anna panna

Villa Frejas bokblogg sa...

Nej just det. Vart tog Mellberg vägen?

Librarybeth sa...

Anna panna: ack ja...

Villa Freja: spelar i annat lag... :(