lördag 23 november 2013

Lördagens

Som jag gillar den här kjolen, den får åka på igen.
Jag kan berätta att kjolen fick vara ett museiföremål,  vara en del av en fin utställning i många år och innan dess kan jag tänka mig att den låg i någons gömmor... Så rör sig nog om många år som kjolen inte fick komma ut och röra på sig.

Idag blir det besök på gymnasiemässa. Jag överrumplas igen över att jag har så stora barn, nu ska nästa in i gymnasiet....!
Jag som alldeles nyss vallade henne till första klass, var tar tiden vägen?

grönt stickat och silvrigt nytt favortithalsband från Lindex.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Fint!
Har också det där halsbandet! Gillas!

mis(s)match sa...

Fint halsband. Jag köpte det själv ifjol och såväl mamma som svägerskan fick ett i julklapp då. Härligt att det finns igen i butik, för det är ju finfint!

Librarybeth sa...

Fliselin: tack - ett halsband helt i min smak!

Mis(s)match: ja, jag missade det förra svängen, men nu så! Ville väldigt gärna ha det!