tisdag 10 september 2013

Tisdag - ready for action

Så vidare värst spirituell kände jag mig inte fram emot måndagkvällen igår. Inte särdeles pigg heller.
Efter stall (vi fick Bella-hästen), matlagning, läxläsning och iordningsställande av hem var det rätt okej att sömn ska vara min nya hobby.
Lite småtråkigt bara eftersom allt som läsning av bok alt. bloggar, film el tv-serie då går fetbort.
Jaha.
Och tränar gör vi inte heller.
Här finns det anledning att oroa sig. Shape up! Jag ska boka in ett intervallpass med mig själv a.s.a.p.
Men inte ikväll.
Då är det föräldrarmöte.

dagens blus från HM, jeans Monki, clogs Torpatoffeln.

3 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Föräldramöte här med, det första i skolan! Rar du ser ut idag, speciellt snyggt med brallorna och skorna.

Fliselin sa...

Söt, tunn blus som passar fint till jeans och träskor!. Påminner om jag hade men som tyvärr gick sönder i tvätten.

Librarybeth sa...

Liten: tack!

Fliselin: tack Fliselin! Den här är ingen dyrbar sak men jag gillar den skarpt!