torsdag 26 juli 2012

Running

Och här springer Libby och svettas ymnigt mitt i idyllen.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Bra! Hur lång runda nu på kvällen?Jag har saknat lust till löpning idag. Skulle i och för sig vila idag men det blir kanske mer än en vilodag pga hemresa etc.

Librarybeth sa...

Fliselin: en mil fick räcka. Känns direkt när jag får för långt mellan måltiderna... men det gick bra. Vila är inte att förakta, jag tänker mig två dagars vila nu. Trevlig hemresa, Fliselin!

Anonym sa...

Vilken fin miljö du springer i! :-)

Fliselin sa...

Ha ha, måltiderna, så kan man ju också kalla det! Siktar in mig på ett löp imorgon, en mil hade passat fint men programmet jag följer säger 105 minuters löpning så det blir problem. Sträckan jag kan springa runt blir som förra långlöpet 2,1 mil. Funderar på att köra det även om det tar lite längre tid. Har varit på Löplabbet idag och provat ut nya skor. De som passade bäst var rosa Asics, jag ville inte ha neonrosa skor men det var bara att gilla läget. Kunde ju inte ta ett par andra som inte var lika sköna för att de var snyggare...

Librarybeth sa...

mia: skönt att vila blicken på så här års!

Fliselin: bra att du vände dig till Löplabbet! Neonrosa eller inte - det blir super för foten :D