söndag 13 juli 2014

Gårdagens och så sommarens väska


Gårdagens i form av tröja från Monki och nya shortsen från Lindex. En synnerligen trevlig kväll fick vi hos vännerna. Nu är vi så redo för semester.
Uppdatering: most important; shortens är ju för höge farao från min kungliga hofleverantör HM. Varför ger jag Lindex (som jag förvisso också gillar) cred för dessa blanka? Nåja, nu är det utagerat.

En väska för sommaren knep jag i fredags. Den kommer från Åhléns och har gott om plats för diverse nödvändigheter.

10 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, shortsen! Fina!!!
Ha en riktigt trevlig resa nu och kör försiktigt.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fint, allting. Shortsen såg väldigt sköna ut.

Fliselin sa...

Shortsen ser mycket fina ut! Var de på rea eller finns de nu på Lindex? Kollade Lindex web men hittade inga... Bra längd som även fungerar på jobbet!

Librarybeth sa...

Camilla: de packades ned blixtsnabbt! Tusen tack!!!

Iwillnot: jag lovar dig, det är de!

Fliselin: ack här sitter jag och far med osanning!!
Shortens är ju från HM!! F'låt, och här har du letat och kikat! HM ska det ju va!!!!

Fliselin sa...

Ah! H&M, Fint! Ska kolla där då! Tack!

Librarybeth sa...

Fliselin: :D

Fliselin sa...

Du anar inte vilken jagkt jag fått bedriva för att hitta dem! Syster hämtar dem på Ringen, Götgatan senast på fredag. De är slut i Umeås tre butiker och kundtjänst kunde inte se var de fanns när artikelnumret inte fungerade i deras dator... Dessutom kan man inte längre själv ringa alla butiker, det ska gå genom kundtjänst.... Det är då man blir besatt...

Librarybeth sa...

Fliselin: oj oj oj! Om jag varit hemma i Nkpg hade jag varit till din tjänst - de fanns dagen innan vi reste för äldsta dottern skulle absolut ha ett par hon också ;D

Fliselin sa...

Nu har syster hämtat mina shorts! Får ju vänta ett tag på att inviga dem! Ni ahr väl fint där ni är?!

Librarybeth sa...

Fliselin: tumme upp på det!! De är så fina - bra val! Vi har det så finemang!!!