söndag 13 april 2014

Men Hej, bloggen

Igår undvek jag bloggen eftersom det kunde ha mynnat ut i en aldrig sinande gnällsång.
Anledning? Jag sprang i fredags och det gick uselt samt att jag igår kände att nu är en förkylning på ingång och Surbenet fortsätter att krångla.
Humör just nu; inget vidare.
Istället har jag hunnit måla både toadörr, källardörr och golvlister samt haft alldeles för mycket tid på mig till att packa.
För mycket packningstid gör att jag blir extremt velig och hela processen blir förfärligt utdragen.
Jag stirrar på väskan som om jag med blott tankekraft ska få ned mina prylar.
Helt otroligt, jag måste framstå som oerhört patetisk. Här ska jag ut och resa och ha skoj och så stirrar jag bara på resväskan.
Innan jag tar tag i allt igen ska jag ligga i soffan och vila.

Inga kommentarer: