torsdag 3 april 2014

Comme ca en torsdag

Innan jag gjorde ett svikthopp rätt ner i bingen och sov som en liten gris så tittade jag förstås på Sveriges Mästerkock, det var ju final!!
Jag hade förmånen att sluta redan klockan 18 igår vilket gjorde att jag fick en tv-soffasittning med girlsen, lyxigt.
Vi var eniga; Amir var en värdig vinnare men vi ville ha Ala som segrare så ni kan tro att det utbröt protester när tävlingen var slut.

Nu är det torsdag och jag ska inte träna idag heller.

dagens prickar är en klänning från Indiska, tröja Lindex

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Vi kollade också Mästerkocken. Jag tycker nog att Amir var rätt vinnare, det på grund av hans mod och experimenterande i köket. Gissar att det var därför han vann då allt han gjort inte varit perfekt. Ala var bra men körde mer på säkra kort... Tror också att det var dags för en kille att vinna! Gillar din dagens!

IngelaMolly sa...

Och från Västerås är han ;) Jag har inte följt programmet så jag kan inte uttala mig men du är jättefin som alltid :)

Librarybeth sa...

Fliselin: true, Amir var duktig som attan, det var bara att vi gillade Ala på nåt vis. Asch, vi gillade Amir också, å Markiz! Haha, jag vill att alla ska vinna.
Tack!

IngelaMolly: aha! då var det rätt vinnare ;D
tack.

Fliselin sa...

Markiz är visst Loreens syster, men det är väl kanske allmänt känt?!

Librarybeth sa...

Fliselin: japp!