onsdag 26 februari 2014

More books to the people

Just nu väntar jag som bäst på att ovanstående titel ska komma ut. Sittenfield är en av mina absoluta älsklingsförfattare så jag tänker se till att få denna i min hand asap när den finns att klicka hem, om du inte har läst I en klass för sig, Presidentens hustru, Mannen i mina drömmar - just do it! 


Vid samma klicktillfälle ska den här få åka med, så man inte står där i någon storstad i världen med löparskorna knytna och klara och inte vet vart man ska springa ;) Quelle catastrophe!

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Har aldrig läst ngt av Sittenfeld. Var förbi biblioteket för att låna en annan bok och de hade en inne, Presidentens hustru. Får se vad jag tycker.

Anonym sa...

Tyckte mycket om Presidentens hustru. Får nog besöka "riktiga biblioteket" (kollegans benämning på stadsbiblioteket...)och låna någon av de andra böckerna av Sittenfeld.
Annika

Librarybeth sa...

Fliselin: den är mkt bra!!!

Annika: gillade den titeln mkt! Välkommen in :D