tisdag 25 februari 2014

Ränder, prickar

Nära att Asos-kjolen åkte på (igen) när jag letade efter en kjol till tisdagen. Men man vill ju inte väcka Mannen aka Skidkungen så det fick bli en favorit från Indiska istället.
Skidkungen återberättade igår afton loppet; känslor, tankar och träningsvärk för man vill ju veta typ allt.
Vill man ha detaljer för varje kulle, varje sväng kan man alltid vända sig till hans kompis som har minne som en elefant och memorerar sånt där om möjligt ännu mer detaljerat.

dagens prickar och ränder HM resp Lindex, kjol Indiska

4 kommentarer:

IngelaMolly sa...

Snygg som alltid! :)

Librarybeth sa...

IngelaMolly: :D

Camillas dagar sa...

Hahaha! Jag skulle gärna lyssna på Skidkungen! Jag har bara koll på de tre sista milen, men OM jag kan alla backar där efter 4 st lopp där. Nästa år får det bli bättre vinter och Halvvasan för mig! :) Åkte han tillsammans med sin kompis hela loppet?

Librarybeth sa...

Camilla: nope! Skidkungen åkte för sig själv och Skidkungens kompis åkte för sig. Skidkungens kompis är precis likadan med löplopp, analyserar varenda kurva ;D nu är han skadad och springer inte.