torsdag 20 februari 2014

Som en present!

Ä.n.t.l.i.g.e.n.
Igår kunde jag hämta min löparklocka som har varit på lagning sedan 27 januari. Nu tajmade jag ju det lite med sjukhörnet så jag har toksaknat min klocka som mest senaste veckan. Men ändå! Så gott att ha den tillbaka. Faaaast.... det är ju en ny!
Jag blev så överraskad, Garmin valde att skicka en helt ny, bara så där. Det var väl skrot med den andra helt och hållet, den började ju imma igen och var helt knas.
Och då kan jag berätta att något kvitto hittade jag aldrig på denna klocka utan jag vände mig till en tämligen riksbekant sportaffär i staden som så fint sände iväg min klocka till Dr Garmin.
Intressant också hur jag har vant mig vid att ha just en klocka på armen för koll på tider och sträckor, det märkte jag klart under de klocklösa rundor jag gjort senaste veckan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

👏👏👏
Your precious is back!
Karin

Camillas dagar sa...

Härligt! :)
Ibland kan det vara rätt skönt att träna utan tidspress, men oftast vill man ju ha koll.

Librarybeth sa...

Karin: precis!!! Nu känns allt så mkt bättre!

Camilla: ja, det var rätt bra att starta så efter så många dagars uppehåll, men nu vill jag ha koll och kontroll igen!

Junitjej sa...

Jag borde kanska skaffa en pulsklocka jag också.

Librarybeth sa...

Junitjej: absolut! Jag sprang i flera år utan och det gick ju eg bra, men av någon mysko anledning blev det lite extra kul med klocka. :D