fredag 14 februari 2014

Man har det soft

Fullt av pepp på dagens löprunda.
Först mötte jag tre pensionärer som ropade heja heja. Jag tror jag mött det äldre paret förut.
Hon går alltid några meter före sin man, går med stavar medan han tar hand om hunden.
Sedan kom en herre utan hund och ropade också heja! Wow, är det OS som gör att man får hejarrop?
Lite segare känsla idag men helt ok. Jag springer utan klocka och det kanske är bra men jag längtar verkligen efter min Garmin som är hos klockdoktorn sedan 27 januari.
Känns som att den borde vara lagad vid det här laget nu. Jag har frågat två gånger efter den redan.
Kom tillbaka nu Garmin, det dags att vi tränar.

4 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Så härligt att du är igång igen! Underbart med heja-rop, de tyckte säkert du såg OS-proffsig ut!!

Librarybeth sa...

Hallin: jag är på banan igen! Tror att de sett för mkt på tv, haha!

Camillas dagar sa...

Kul! Heja heja! Det var rackarns vilken tid det tog för Garmin att bli fit for fight igen.

Librarybeth sa...

Camilla: jag blev kry före Garmin!