onsdag 3 juli 2013

Var det så smart - egentligen?

Har just anmält mig och Mannen till en halvmara nu i sommar, tänkte det kunde vara skoj.
Ett lopp så där som lite träning.
Kollar in lite info kring det hela och råkar titta på förra årets resultatlista.
Noterar med stigande förskräckelse

  • det är få ehum, damer i min egen ålder som deltar, bara unga snabba vinthundar typ
  • det blir överhuvudtaget inte någon direkt trängsel 
  • det är väldigt (läs jävligt) snabba tider på målgång 


summa: shit - jag ångrar mig redan!

6 kommentarer:

Fliselin sa...

Strunt i de andra, du kör ditt lopp! Vart går det av stapeln?

Librarybeth sa...

Fliselin: ja, jag måste tänka så.
En liten ort i närheten.

yllet sa...

meh! tänk på när du kom på prispallen!! prispallen!! då var det ju också få deltagare. Jag tycker ni är grymmers! heja heja!

Anonym sa...

Äh, på´t bara! Bring it on ba, typ!
Signaturen "Liten lönnfet otränad 50 + are, som aldrig i livet skulle få för sig något liknande", d.v.s. Annika

Camillas dagar sa...

Det blir hur bra som helst!

Librarybeth sa...

Yllet: ja fast då var det v e r k l i g e n få deltagare. Så få är det inte här....!! Tack för hejarrop!! :D

Annika: ok - jag peppar mig så! Ba bring it on! I can do it!

Camilla: kommer vara lite pirrigt!