måndag 27 juni 2011

Dagens doja

Skön och somrig är dagens doja.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fin!
Var har du hittat den dojjan?

Fliselin sa...

Superskon! I alla fall för mig som inte kan ha för höga klackar! vristerna viker sig så lätt... Var finns de fina? Blusen är också av intresse, som vanligt är det mycket intresse härifrån!
Ha en bra bibladag!

Znogge sa...

Ser skön ut dessutom!

Camillas dagar sa...

Fin dessutom. :)

Librarybeth sa...

Miasvardag: den finns på Eurosko på rea!

Fliselin: skorna finns på Eurosko, rea - pinsamt jag tom prutade på priset för jag köpte 2 par olika skor.. jag är inte klok... blusen är från Gina tricot (där brukar jag normalt sett aldrig handla, "min" butik är så himla rörig...) men så fann jag denna!

Znogge: superskön! lagom höjd och smygtyst :)

Camilla: tycker jag också! :)

Fliselin sa...

Det är ett fynd du gjort, dessa finns inte hos mig!
Snart finns en kjol i en brevlåda nära dig!

Librarybeth sa...

Fliselin: vill du att jag checkar av här? Jag tänker på skorna???!

Fliselin sa...

Bara om det inte är ngt besvär, strl 39 om de är normala! Ursnygga är de i alla fall och verkar sitta bra på foten!

Librarybeth sa...

Fliselin: inget besvär!!! Jag kollar imorgon! Ursköna, inget skoskav för mig som annars har värsta krångelfötterna! Kostar 399: har kostat 599!

Vesnas vardag sa...

Supersöta. :)