måndag 23 maj 2011

Dagen efter typ

En tomhetskänsla, det är vad jag går och drar på idag.
Känns precis som jag varit på en stor och galet rolig fest i helgen och nu är festen över typ.
Jag menar jag var ju på en stor och galet rolig fest i helgen.

Man funderar och tänker tillbaka, över sin outfit (bra löparskor), maten (lax och pasta i matsäcken!), uppladdningen (X antal toabesök och studsig uppvärmning i startfållan). Själva festandet (springa, springa) och sedan är det plötsligt över. Det var kul, man är nöjd men det känns en smula tomt.

Jag måste omgående klicka till mig en plats till nästa års fest.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med! Nu känns det lite tomt, allt.

IngelaMollly sa...

Du är med andra ord fast! ;-)

Librarybeth sa...

Miasvardag: som tröst har jag anmält mig till nästa år!

Molly: fast var ordet!

Omentjej sa...

Tjoho, vad härligt när man redan längtar till nästa gång!

Miss Upsey Daisy sa...

Eller så var man så korkad så man anmälde sig till ett maraton på lördag...


Till exempel jag..

Librarybeth sa...

Omentjej: en rolig fest vare asså...

Miss Upsey Daisy: det är ju ett fränt sätt att tackla det hela på!!!!

Spader Madame sa...

Det sa bara klick?