måndag 11 januari 2010

Ha-begär

Blev ingen träningstopp (inlägg från språkpolisen; säger man top eller topp på svenska? alltså när började vi säga topp egentligen om tröjor? hm intressant).
Nya friska tag imorgon.
I värsta fall kommer jag att vara både urkass tennisadept och fult klädd på träningen. Jag skämtar inte, mina t-shirtar har gett vi-som-har-uttvättade-kläder ett ansikte, mitt ansikte? Äsch.
Vanligtvis brukar jag inte bry mig ett smack om snygga träningskläder, vanligtvis brukar jag bara dra på mig en gammal t-shirt och springa iväg min lilla runda. MEN så köpte jag så fina löparskor och fötterna såg smarta ut. Jaha och nu vill jag ha fräcka löparbyxor och snitsig funktionströja med kort ärm.
Ska ha och ha, ska bra ha och ha.
Skäms på sig, vuxna människan.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Träningen blir roligare om man är snyggt klädd. Det är ologiskt, men sant. Tyvärr. För dom snyggaste träningskläderna är ju sällan dom billigaste.

Librarybeth sa...

Ja, det är helt galet men det är sant det du säger. Men jag hade tur idag, tokrea på träningskläder på Stadium så jag fyndade!