söndag 24 januari 2010

Freezing coooold

Kkkkaaallt.
I huset!!!!
Jag har gått runt och huttrat de senaste dagarna - på hemmaplan, inne i huset. Sedan har maken också erkänt att det faktiskt ÄR kallt inomhus. Det visade sig att det var för lite vatten i systemet (fjärrvärme) men nu har han åtgärdat detta. Iiih, jag fryser fortfarande men man ska nog inte ställa in värmen efter mina önskemål, det skulle bli för dyrbart. En frysen villaägare är en lycklig villaägare (citat från Pelle - en annan lycklig villaägare). Så jag fortsätter att gå med en halsduk (!) på mig inomhus.

Jag fantiserar om Grekland istället...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det gäller ju fortfarande! Speciellt i dessa tider (dé é kallt). Vad har hänt med Frankrike? Det är ju dit man ska åka...
//Pelle

Librarybeth sa...

Så som vi snålar med värmen här borde vi ha råd att åka till France också ;)
Coolt att du har hittat hit!