tisdag 28 januari 2014

Tisdagens status

Tisdag och jag lämnade in en krånglande löparklocka till reparation igår. Längtar redan efter min Garmin.

Och så kliar det konstigt i halsen, jag är inte förkyld men det där halskliet känns inte precis direkt lovande.  I alla fall inte om man inte gillar halskli.
Halskli och jag måste troligtvis ställa in dagens träning. Jag kommer troligtvis att älta detta med mig själv under dagen, så fort hjärnan får en chans. Antagligen kommer också ett av stadens apotek att tjäna pengar på mig.
Bäst jag passar mig så att jag inte blir grinig.

dagens; skjorta HM, tröja Zara, kjol Riley

4 kommentarer:

Kjersti sa...

Uff uff, kløe i halsen lover ikke godt! Håper du unngår å bli syk, tvi tvi :)

Omentjej sa...

Min dundersjuka började med lite förarglig rethosta/kli i halsen i onsdags. Håller tummarna för att du slipper mitt virus.

Snygg outfit hur som helst! :)

Vesnas vardag sa...

finfina pjucks

Librarybeth sa...

Kersti: tvi tvi!

Omentjej: thanks! Och inget virus hu, det vill jag slippa.

Vesna: gamla sköna ena!