måndag 27 januari 2014

27. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela i ett band…

...skulle jag snart vara en utkastad bandmedlem.
Jag spelar ingenting, möjligen lite dum/förvånad när det behövs.
Jag spelade tvärflöjt som mellanstadieunge, idag minns jag absolut ingenting. Och bandmedlemmar som inte spelar tvärflöjt - de får nog inte många jobb.

Well, det här var ju hitte på så jag kan ju ta vad sjutton som helst.
Okej, då väljer jag....
Nirvana? Det vore en upplevelse, litet sammansvetsat (?) gäng, rutiga skjortor och bra mycket ös. Men det är ju det där med drogerna som inte passar min livsstil. Väldigt lite tid för löpträning blir det också.


3 kommentarer:

Frida sa...

Triangel kanske?

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag spelade också tvärflöjt! Hela mellanstadiet och vet tusan om det inte var högstadiet också. Trist som satan, men mamma tvingade mig. Minns inte heller något.

Librarybeth sa...

Frida: vet inte om grabbarn skulle gillat det ;D

Iwillnot: jag kom på det alldeles själv ;D min farmor gillade det skarpt minns jag.