fredag 24 januari 2014

Fredagens

Allt här är suddiga varianter av något annat och det här är möjligen inspirerad av en alldeles återupptäckt stilikon.
Kanske ska hon få genomsyra dagens val av tänk och handlingar?
Jag ställer mig frågan, vad skulle Trinity svara när en biblioteksbesökare idag frågar efter kursböckerna med lång reservationskö?
-There can only be One?

Och nu nördar jag Matrixfilmerna (igen?) och skämtet blir helt obegripligt för den som inte sett dessa.
Så glöm alltihop.

dagens istället; mycket svart idag kan man säga, lång kofta Lindex, leofläckar Lindex, byxor as always nowadays Monki


9 kommentarer:

Spader Madame sa...

Så snyggt!

mis(s)match sa...

Stilig fredagens!!

Fliselin sa...

Den var bra!

Maria J sa...

Coolt!

hallinbloggar sa...

Men så snygg du är idag! Det är du alltid förstås men det är klädde dig så bra!!!

Librarybeth sa...

Spader Madame: yiii, thanks.

Mis(s)match: tack MM!

Fliselin: :D

Maria J: yeah.

Hallin: :) tack.

Camillas dagar sa...

Jättefin! Fint med uppsatt hår tycker jag. :)
Kram från världens sämsta bloggbesökare. I dag tar jag igen det i alla fall. :)

Vesnas vardag sa...

väldigt snygg

Librarybeth sa...

Camilla: praktiskt när det är vintertrött!

Vesna: tack!