lördag 3 augusti 2013

Varmaste

Sommarens varmaste dag ska det visst bli i idag.
Jag är vaken sedan tidigt imorse, käkade en rejäl frukost för att kunna springa långt. Att det ska bli varmt ska och kan jag inte bortse från men jag ändrar inte min inre planering för springa-långt.
Nästa vecka blir en 7-dagars arbetsvecka och jag vet att i förväg att klämma in en lång runda med 3 mils löpning i det funkar inte för mig, alltså återstår denna stilla och vackra lördagsmorgon.
Tänkte mig en runda ut från stan och småvägar mellan vackra åkerfält på hemvägen.
Sedan blir det nog stranden... hade först vaga planer om lite trädgårdspyssel..... men det blir nog för varmt för det.. otur! (eeeeller inte).

3 kommentarer:

Marie sa...

Imponerande! Hoppas det gick bra. Jag väljer så lite aktivitet som möjligt denna varma dag. Kanske lite SUP. Kan ju dessutom skylla på blodgivningen. För mig tar det 2 dygn att komma tillbaka med vtskebalansen.

Fliselin sa...

Take it easy out there...

Librarybeth sa...

Marie: ja, det gick bra men jag planerar inte att göra om det, haha. Jag var tvungen att googla SUP så att jag inte skulle missförstå dig, hihi.

Fliselin: kram!