onsdag 7 augusti 2013

Äta, sova, äta, sova å så jobba

Igår somnade jag när jag kom hem från jobbet!
Somnade! Bara så där, klonk!
Jag hade dragit i mig yoghurt för att springa intervaller och så somnade jag.
Nåja, 45 min stärkande sömn och jag var på banan igen, det blev intervaller till sist, jag fick med mig Mannen som sällskap också.
Eftersom jag ville hinna en mil nu på morgonen innan jobb ställde jag klockan tidigt, gick upp och åt gröt, gick och la mig igen och tänkte "det vete 17 om jag kan somna o.... " och så sov jag igen.
Upp igen drygt två timmar senare och på med löparkläderna.
Nu är det sannerligen dags att istället tänka på jobb.
Dagens är blus från & Other stories, kjol Filippa K och brogues från Din Sko.

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Blått och svart, bara så snyggt ihop. Snygg idag alltså ;)

yllet sa...

Gud så ambitiöst!! Att gå upp tidigt för att käka och sen sova en stund till för att sen gå ut och kuta! Duktigt.

Fliselin sa...

Inte illa att orka sig iväg efter att ha sovit igen. Jag gör ofta tvärtom, springer före ätandet men då bara max en mil.

Librarybeth sa...

Iwillnot: två bra färger ihop!

yllet: ja på gränsen till nördigt eller hur! :D

Fliselin: förr kunde jag springa på fastande mage men max 6-7 km. Numera funkar inte det, då är den här något fåniga versionen ett alt. :D