tisdag 5 februari 2013

Tisdagens

Är inte tisdagskaffet lite svagt? Tror jag ska testa något nytt snart, jag vill att det ska tjonga till i smaken, inte bara vara starkt utan god, god kaffesmak ska det vara.
Annars då? Dansar, sjunger och ler. Det blir nästan after work idag också fast föräldrarmöte, ja, det är ju efter jobbet.
Dagens - ett hopplock från HM skulle man kanske kunna säga.
Ännu en reakjol (!) räddad från snurran längst bort i hörnet, tröja från samma leverantör. Lite blingbling på det och så är man redo för tisdagen.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hur lyckas du hitta alla fina kjolar?! Jag gjorde ett slött snurr på HM bland reakjolarna, men inte hittade jag något fint där. De satt i och för sig sååå trångt och kompakt att jag knappt orkade titta.
Ha en bra dag! Mitt kaffe smakar också lite klent, förstår vad du menar. Vi kör vanligt prezzokaffe till perkulatorn, utan nämnvärt sting.

Fliselin sa...

Oj! Vad kjolar du fyndar! Fint! Nyfiken på halsbandet, nytt? Från?

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Grått är flott!

Librarybeth sa...

Camilla: det gäller att leta med öppet sinne, man kan hitta en del crazy kjolar som man nappar på... men det är sant, det kan vara väldigt trångt! Tisdagen blev bra!

Fliselin: tokfynd! Nä, halsbandet inköp på MQ för ett bra tag sedan.

I will not: Always!!! :D