lördag 3 mars 2012

Totally HM

Lackade om med Chanels April och den är sannerligen lovely. Det är något med själva lackets konsistens som är så fin hos Chanel, inte bara färgen som sådan. Voj voj, vad ytligt denna lördag har börjat, det är skrub och sedan lack på det.

Sportar sötepöt blus (gissar varifrån? HM) och vit top samesame och jeans till det (inte HM).
Meh. Också ballerinorna som jag går in lite hemma idag är från HM.
Shit, plastarmbandet också.
Lördagshumöret (på topp) är mitt eget, det kan man inte köpa på burk hos HM.
Nu ska jag och hojen gå en sväng i solen, hojen ska till cykeldoktorn.

8 kommentarer:

b sa...

Åååhh... den där blusen skulle jag lätt förälska mig i!

Vesnas vardag sa...

Vilken mysig blus. :) Blir nog klänning idag, jag gjorde ett kap så jag hoppar blus. :)

Camillas dagar sa...

Superfin outfit, superfin blus och superfint nagellack! Det är är ju hos dig man inte ska titta in då man har köpstopp. Suck...
Kram och ha en fin dag!

Erika sa...

Du ser supervårig ut! :) Chanels April har jag också införskaffat, det ligger till sig lite bara...

Librarybeth sa...

b: hittade den på rea hos HM...! Och föll pladask!

Vesna: mmm, jag såg ditt fina kap!!!

Camilla: ;D hihi -sooorrryyy!! Kram tebaks!

Erika: gör jag?! Jag går in för våren nu ;D nu vill jag kunna dricka kaffe på trappan!!! :D

Att ha det gott sa...

Jag är såå sugen på lite lack nu
men vi får inte ha det på jobbet
TRIST

Anna sa...

så fin du är!
den där blusen nöp jag i igår... )

Librarybeth sa...

Atthadetgott: jo, det är ju så i vissa yrken!!

Anna: :D tänk dig den till jeansshorts i sommar!!!