onsdag 14 mars 2012

Blått e bra flott

Blue

Blue by librarybeth
Nej, det har nog inte undgått er att Gwyneth Paltrow frontar för Lindex?! Och hon gör det med den äran,  oss emellan - hon är så där avslappnat tjusigt... Här ett axplock på finfina blå saker med/utan ränder och prickar från nämnda butikskedja. Och tycker man att det plingar för sällan i sin mejl kan man alltid surfa in på butikskedjans hemsida och se till att lägga bevakning på godbitar så mejlar Lindex så snällt när sakerna finns i butik. Om man vill ha mer pling i tillvaron alltså.

8 kommentarer:

Sara sa...

Har siktat in mig på bland annat den randiga kjolen och den randiga kavajen. Ser framför mig en väldigt flott version av mig själv i vår :)

bibbaeva sa...

Nog för att det är kul med lite pling i tillvaron, men så länge jag är i "rummet" har jag knappt tid. Och dessutom onödigt med frestelsen.
Saknade dej i dag!

frk F sa...

Snyggt!

Mrs J sa...

Går såklart igång på prickarna. Ovanligt liksom, haha!

Librarybeth sa...

Sara: samma här! och prickarna... och en schysst basskjorta skulle sitta fint....

bibbaeva: ja, det är dumt m frestelser men kul ;D Vi ses imorgon!!! :D

frk F: rubbet - eller hur!

Mrs J: JA! Har prickar förut men hallå inte på shorts!!! :D

Vesnas vardag sa...

Så mycket fint. :)

Camillas dagar sa...

Det hade jag missat... Den där kavajen såg fin ut! Riktigt fin!

Librarybeth sa...

Vesna: ja, fanns lite gott och blandat!

Camilla: instämmer!! Den är jag också aspirant på!