tisdag 17 november 2009

Mötesteknik

Jag satt på ett bra och givande möte under förmiddagen. Jag tyckte verkligen att det var ett bra möte, jag lärde mig mycket nytt och fick nyttig information. Då mitt i alltihopa dyker följande tanke upp samtidigt som jag är mötesalert;
jag kanske skulle ta och slå till på den där etno-inspirerade kjolen jag såg på Indiska? Alltså, skulle den funka på mig? Etno, liksom? Hmm, jag har ju en kupong med lite rabatt också... ska se om jag hinner kolla in den snart igen...
När sådant här händer undrar jag alltid; hur fungerar min hjärna egentligen?
Händer detta fenomen andra? Är det undersökt? (Det är det säkert).
Bör man ta upp det med sin terapeut - om man har någon?

3 kommentarer:

NORA sa...

fintfint jobbat morsan! ;D way to go mum <3
älskar dej mest. pussar <3

Librarybeth sa...

man tackar!

Anonym sa...

Jag säger bara - MULTI TASKING!!!!!