måndag 23 november 2009

Ingen kaka än

Voj, voj. Inte en enda kaka är bakad än. Kakprojektet går inte bra. Desto bättre går det med garderobsprojektet, mission accomplished. MEN jag tycker inte att jag har fått plats med allting på det vis jag hade tänkt mig från början. Eventuellt måste det bli omflyttningar - vilka bekymmer va?
Orkade mig till affären idag. Det var jag och pensionärerna. Faktiskt tror jag att jag var den enda som liksom lutade mig mot kundvagnens handtag. Pensionärerna såg oförskämt pigga ut. Kände mig så hurtig innan men nej, det är nog bra att jag stannar hemma ett par dagar, jag kan ju knappt ta mig fram i ett par skor. Jag klarar helt enkelt inte verklighetens tempo, bättre att sitta här och fundera på vilken av kakorna jag ska börja med istället.

Inga kommentarer: