lördag 7 september 2013

Tjejmilen i korthet

Bästa vädret ever på Tjejmilen men djiiisus, det var trångt i startgruppen!
Och inte blev jag nöjd med min tid heller.  Blä. Vad ska vi skylla på? Värmen? Trängseln? Slö?
Inte vet jag. Men jag grääämer mig lite över min tid (gräm, gräm).
Men jag fick lite ostkaka i mål som sig bör och sitta i solen och träffa Camilla!
Hej, det var kul att träffa en bloggkompis!
Nu har jag och mitt löparsällskap slappat på hotellet,  tullat på det fina ätbara som fanns i Tjejmilen-påsen och det börjar bli dags för utgång.
Smilar upp mig i startfållan

Eeeh... smurfar? Måste vara varmt och vara smurf idag.

Bubbel i Nike-tältet. Naaajs.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Woaw! Jag är nästan lite inne på att pröva på köra ett lopp med. Börjar bli beroende av att komma ut i spåret. Party on sis! You deserve it!

Camillas dagar sa...

Oh... ja, nu känns det genast rätt skönt att slippa vara smurf.
Kul att ses! Hoppas att helgen fortsätter fint. Vi skyller på värmen det var ju omänskligt varmt i dag. Och trångt! Fy!
Medaljen var fin!
Kram!

Vesnas vardag sa...

Grattis!

Fliselin sa...

Härlig dag men det var ju varmt. Värmen suger mängd med kraft. Du brallorna, var hittar man sådana fräna?

Librarybeth sa...

LillSis: :D Gör't LillSis! Gör't! Det är sköjigt att kuta runt!

Camilla: kändes dock som jag var lite smurf under loppet!! ;D Jättekul att få träffa dig, Camilla!!

Vesna: tack! det var tokvarmt! Igen.

Fliselin: nästan alla lopp jag varit på i sommar har just präglats av värmeslag...! Byxorna har jag köpt via webben, ett företag i USA!