fredag 27 september 2013

Fredagens gråa bidrag

Jag är som helt såld på grå tröjor.
Här är min senaste i samlingen, från Åhléns, med mörkgrå under från HM. Svarta jeansen från Monki (bra ppa på dem).
Sjalen okänt ursprung.
Jag har blivit lite basic och grå på sistone tycker jag...
Och frisören fick gå bananas och klippa av mig rätt rejält, det behövs ibland.
Nu har jag kollat packningen igen och velat klart vad gäller linne/kortärmat, linne/kortärmat, linne/kortärmat.
Jag tar förstås med båda.
Så kan man vela lite i Berlin också.
Och en sann maratonlöpare reser med handbagage och däri ligger skorna (kollat) - man vill inte veta av att ens bagage med skor kommer på avvägar.
Läste i den maratoninfon att man varnar för skostölder. Att man ska vara uppmärksam eftersom det sker skostölder i tälten där man kan byta om.
Fatta! Skostölder! Det beror på att i ena skon sätter man ju fast chipet som mäter ens tid och de är tydligen hårdvaluta för de som inte köpt sig  en egen biljett till Berlinmaraton. Tänk så fräckt! Sno någons skor med chip för att själv få springa!
Och jag som trodde inte att det fanns några elaka löpare - att alla löpare var snällisar....

7 kommentarer:

Fliselin sa...

Fin i håret!
Lycka till i Berlin och håll koll på skorna!

mis(s)match sa...

Snyggt klippt!! Lycka till i Berlin!

Anonym sa...

Snyggt håret blev - Lycka till i Berlin! /Linda A

Sara sa...

Håll hårt i pjucken!!

hallinbloggar sa...

Så fint med håret! Åh, stort lycka till nu. Det kommer gå galant mellan alla vackra och pampiga byggnader. Du kommer knappt märka att du springer : )

Camillas dagar sa...

Snygg frisyr! :)
Håll koll på skorna nu. Snacka om antiklimax om de skulle försvinna... det vill vi inte vara med om!
Lyckospark!

Librarybeth sa...

Fliselin: tack, det var dags att kapa lite. Frisören tyckte det var kul :D

mm: Vielen Dank!

Linda A: tack!

hedgehog-sara: japp! Knöööt hårt.

hallin: stämmer, bara de sista 2 km kändes tuffa men det är helt i sin ordning, är man inte trött i mål har man inte tagit i...

Camilla: tackar, behövde ta lite tyckte jag...!