måndag 17 juni 2013

Måndagens


Det var värst vad det blev måndag fort. Söndagen som bara försvann hann trots allt ge mig lite semesterfeeling.
Även om flera timmar fick läggas på att hitta en fin bikini till en av tösabitarna. Sweet Lord, det var lite trögt att hitta en sportig och snygg bikini till en dotter i yngre tonåren. Både hon och jag fnös föraktfullt till en del kreationer. Måste det vara ett språng direkt från småflicksavdelningen till vuxen?

Ups, jag måste skynda mig lite, jag ska skjutsa till läger innan jag hastar till jobbet.
Och redan komna till mitten av juni... det väntar en jättefin sommardag där ute!

Dagens; top från & Other stories och så den så cykelvänliga HM-kjolen (upptäckte jag förra veckan) så den lär åka på ofta, idag clogs från Moheda.

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Mitten av juni?! Hjälp, skulle vi inte bromsa sommaren lite sa vi?!

Librarybeth sa...

Camilla: broooomsaaaa!