onsdag 12 juni 2013

Lång onsdag

Om allt går som det ska (tåg, mötestider, tid att förflytta sig, hitta en lunchmacka) så ska det hinnas med en hel del idag. Vissa dagar blir så där.... stuffed.
Samtidigt ropar skrivbordet på mig på kammaren... "hallå, hallå... release mig från alla högar här..."
Jag jobbar med det där, att fatta att högarna går ingenstans, det är inte total katastrof om jag inte gör allt med detsamma. Men jag är så oklar för semester att det nästan är bra att det dröjer något.

visstja, dagens; gammal omlottklänning från HM idag.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jättefin outfit! Den där klänningen gillar jag. Har ni sommar? Här har det blivit regnigt och trist igen. Jeansväder.

Home2tiny sa...

Snygg dagens, klänning är så skönt nu när sommaren äntligen är här. Kul att jag hittade hit till din mysiga blogg. Kramisar Tina

Librarybeth sa...

Camilla: en gammal goding som känns lika kul varje sommar att få ta fram!! Sommar här!!!

Home2Tiny: Hej! Kul att du hittat hit!! Tack!