söndag 30 januari 2011

Violet

Vad passar väl bättre än Isadoras Sweet Violet idag?

8 kommentarer:

frk F sa...

Åh, galet vilket snyggt lack. Ett sådant vill jag ha!

Att ha det gott sa...

Så jättefin du är i klänningen

Petra sa...

Ubersnyggt lack.

Fliselin sa...

Fantastiskt! Lila lack, vilken prestation du har gjort denna vecka! Klänningen är ljuvlig!

Camillas dagar sa...

Mmm, jättefint! :) Vad duktig du är som t o m byter lack varje dag till din temafärgsvecka.
Hurraaa! :)
Duktig du är med joggingen också. I dag lät det ju underbart med vårfeeling dessutom.
Kram kram!

Nina sa...

läckert! kul att du kikade in hos mig.. och ja, jag har hört mycket gott om tjejmilen så absolut ser jag fram emot det-massor! vi är 4 st som ska åka tillsammans så det lutar nog åt hotellweekend för oss med ;)

ha en bra kväll!

Librarybeth sa...

frk F: visst är det fint!!!

Atthadetgott: tackar - det är en gammal rackare ;)

Petra: gillar't!

Fliselin: ja, nu får jag lov att trappa ned liiite på lackandet ;)

Camilla: nagellacksnörd som jag är... ja, nu känns löpningen så himla bra, bara jag inte blir förkyld nu.... kram

Nina: Hej!! Tjejmil=tjejhelg, KUL! tittar nog in igen hos dig!

Linda sa...

Vilket härligt lack! Helbra matchning med ett päron;)