lördag 8 januari 2011

Mandelskrubb från Å



















Du kanske tänkte att mandel, det har jag bara i glöggen eller kakan? Men har du upptäckt mandelskalen i denna lilla tub?
Inte ofta jag kommer med tips rörande tjusig make-up, dofter och dylikt i min lilla blogg men här är i alla fall en produkt från (oväntat eller ej) Åhléns som varken är dyr eller tjusig.
Full med mandelskal är den dock och ett trevligt måste bland alla mina tuber, flaskor, burkar och pryttlar.

oh, så lite det är kvar, måste införskaffa ny!!!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Mmm, låter mysigt! Perfekt med billiga bra grejor. Jag som är på stan en gång i halvåret får väl försöka lägga detta på minnet till nästa gång. :)

Mrs J sa...

Den måste jag minsann gå och lukta på! Bra med budget.

Librarybeth sa...

Camilla: haha, du får skriva upp det på din halvårsinköpslista.

Mrs J: Ja, testa. Billig men känns lyxigt efter!