tisdag 21 december 2010

Out there - somewhere a secret bookfriend

Jag har i afton öppnat en grön postpåse och plötsligt blivit ägare till en spänningsroman av Karin Alfredsson! Det ska bli mycket spännande, någon har uppmärksammat att jag slarvar med läsningen av deckare så nu ska här bli ändring! Och inte nog med det, i påsen fanns en intressant tidskrift också! I påsen fanns en annan påse. Och i påsen låg det sura skallar! God! Min hemliga last! Och mer hemligt; en liten lapp berättade att denna överraskningspåse blivit skickad av vikarierande hemlig bokvän - nr 2! Jag som inte trodde jag hade någon hemlig bokvän, nu visar det sig att jag har två! Jag är mycket, mycket glad och förtjust! Kommer bokvän nr 2 att ge sig till känna så att jag får chansen att tacka?

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Men åh en sådan trevlig överraskning så här i jultider!

Hanna sa...

Vikarierande hemlig bokvän 2 anmäler sig. Jag finns här: www.hannashorna.wordpress.com.

Hoppas skallarna smakade.

Librarybeth sa...

Molly: mkt najs grön påse kan jag berätta!

Hanna: åh min hemliga bokvän! Skallarna smakade wunderbar!

Maud/En bok om dagen sa...

Vad trevligt att du blev glad över de vikarierande bokvännernas insats! ;-)