tisdag 14 december 2010

En surprise!

Inte bara Diskbänk Rätt Mått, Rätt Modell väntade på mig efter arbetsdagens slut. Ett bokpaket fanns på hemmaplan och jag blev så otroligt överraskad och glad! Jag deltog för flera, flera, flera veckor sedan i Pocket & Prassel 4.0 hos En bok om dagen där man skulle skicka bokpaket till en bloggare men jag fick inget eget bokpaket. Vid det här laget hade jag givit upp men så har en vikarierande hemlig bokvän (?) ordnat så att jag fått boken Brännmärkt av Catharina Ingelman-Sundberg. En titel som jag inte har läst! I bokpaketet fanns också mycket goda chokladtryfflar (jag har redan kontrollsmakat), söta små värmeljus och för mig en påse helt okänd sorts skumtomtar. Franssons jultomtar - intressant!!! Detta bäddar ju för ett smaktest!!! Vad ska man säga? Underbart! Boken ska jag spara till julhelgen, chokladen blir det värre med.... spara choklad? Skulle inte tro det.
Bästa vik. hemlig bokvän - låt mig få veta var jag når dig för att kunna tacka!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Oh, vilket mysigt paket! :)

Love och Vanja! sa...

Jag finns sporadiskt på prinslove.blogspot.com
=)