söndag 19 september 2010

Boooring

Norra Europas tristaste blogg? Libby! Hepp.
Men jag blir på ett uruselt humör av att städa så läääänge. Men nu är det klart.
Och så blir jag grinig när jag inte får springa för det hann jag sannerligen inte med att göra idag.
Vad återstår av söndagkvällen nu? Inte mycket, det skulle sitta väldigt fint med söndag imorgon också.
Så är icke fallet.
Bäst idag var mannens fantastiskt goda middag och lite franskt rött i glaset till.
Egentligen borde jag nätshoppa något som belöning åt mig själv för denna snart-är-det-jul-liknande städdag. Det känns som det kan få dröja tills jul innan jag gör om det här....

1 kommentar:

IngelaMollly sa...

Jag veet, jag gick just och gnällde till min A att helgerna går alldeles för fort, synd att det inte finns ngt parti som förespråkar längre ledighet ;-)